Webinar, wtorek, 27.02.2024 r., 90 minut 13:00-14:30.

Zapisz się teraz!!! bezpłatnie!

Zapisz się teraz!

To spotkanie poświęcamy tematyce wielopokoleniowości w naszych firmach. Obecnie na rynku pracy mamy 5 aktywnych pokoleń, my się bardziej przyjrzymy pokoleniu Z i pokoleniu X. Szczególną uwagę zwrócimy na generację C nazwaną tak od “connected” – osób będących zawsze online i w mediach społecznościowych oraz generacji 55+, której przewagą jest doświadczenie i wiedza. Porozmawiamy o stereotypach i o tym jak rynek pracy reaguje na najmłodszych i najstarszych pracowników i kandydatów, kogo najchętniej teraz przyjęlibyśmy do pracy? Zapoznamy się z ciekawym studium przypadku na temat on-boardingu pokolenia C w firmie z sektora nowoczesnych technologii.

 

Podczas webinaru poruszymy następujące zagadnienia:

  • opis studium przypadku on-boardingu pokolenia C w firmie Nexera
  • jaki wpływ na biznes wywiera młode pokolenie a jakie pokolenie X
  • jak różne pokolenia mogą ze sobą współpracować
  • stereotypy i uprzedzenia związane z pokoleniami
  • czy i jaka jest alternatywa dla pokolenia 55+ na rynku pracy
  • jakie szanse i zagrożenia w wielopokoleniowości widzą zarządy

 

Zapisz się teraz!

Webinar poprowadzą:

  • Agnieszka Brożyńska – Central & Eastern Europe Talent & I&D Director, CRH Materials Polska

Posiada 14-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze HR zdobyte w takich firmach jak ABB, MediaMarkt Saturn Retail Group oraz CRH. Specjalizuje się szczególnie w obszarze zarządzania talentami, rozwoju ludzi, rekrutacji oraz inclusion & diversity. Obecnie odpowiada za wspieranie kultury różnorodności i otwartości w CRH, budowanie działań rozwojowych i zarządzanie talentami na poziomie Europy Centralno-Wschodniej.

  • Monika Buchajska-Wróbel – Wiceprezes Stowarzyszenia Interim Managers, Fundatorka Fundacji Razem dla Różnorodności w Biznesie

Pomysłodawczyni, inicjatorka i współzałożycielka Stowarzyszenia Interim Managers (SIM), obecnie Wiceprezes Zarządu SIM. Posiada wyjątkowe w polskich realiach doświadczenie w rekrutacji i doborze interim managerów do konkretnych projektów. Od wielu lat aktywnie działa na rzecz aktywizacji rynku interim management oraz promocji idei IM jako nowoczesnej formy zarządzania. Ekspert branży HR z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem. Specjalizuje się w rekrutacji executive search oraz projektach doradczych w obszarze HR.  Zrealizowała szereg projektów dla koncernów, spółek kapitałowych działających na rynku polskim i międzynarodowym oraz dla Venture Capital. Współzałożycielka firmy doradztwa personalnego Inwenta, gdzie od 2004 roku pełni funkcję Partnera Zarządzającego.

  • Beata Bukowska – Prezeska Fundacji Razem dla Różnorodności w Biznesie, Partner Inwenta

Od ponad 20 lat związana jest z branżą doradztwa personalnego, ekspertka rynku pracy, orędowniczka idei DE&I w biznesie, propagatorka budowania zrównoważonych, włączających miejsc pracy. Przygotowuje i prowadzi projekty diagnozy i oceny potencjału pracowników i kandydatów do pracy metodą Assessment i Development Centre. Angażuje się w projekty ocen pracowniczych, oceny 360°, prowadzi szkolenia i warsztaty metodą coachingową dla kadr kierowniczych. Od 2007 roku realizuje coachingi metodą ICC, a w 2009 roku poznała metodykę pracy LMI. Od 2004 roku aktywnie działa na rzecz rozwoju polskiego rynku rekrutacyjnego w obszarze interim management. A ponadto: pomysłodawczyni Konferencji Lato HR; Partner Inwenta, Współzałożycielka Stowarzyszenia Interim Managers (SIM), obecnie pełniąca funkcję prezeski Fundacji RDR.

  • Anna Jaguszewska-Bogacz – Dyrektorka HR, NEXERA, praktyk HR w tym budowania różnorodności w biznesie, coach Nuerolidership Instytut (ICF), akredytowany menadżer zarządzania zmianą (PROSCI), absolwent SWPS „Neuroróżnorodność w miejscu pracy”.

Różnorodność jest częścią naszego życia, w różny sposób jej doświadczamy. Jest to mix kultur, doświadczeń, tego co jako ludzie wnosimy, wchodząc w zespoły. Różnorodność potrafi nas wzmacniać, dodawać energii. Potrafi być trudna, wzbudzać lęk. Mam wiele lat doświadczenia zawodowego, pracując, ucząc się i żyjąc w wielu krajach (POL, IRL, FIN), pracując w firmach globalnych i polskich, od rynku finansowego po zakłady produkcyjne. W każdym z tych miejsc różnorodność miała inny smak i wymiar, dlatego tak ważne jest rozumienie co i po co chcemy budować, wnosić w kulturę organizacji.
Jak już to wiemy, to sprawność wprowadzania zmian mocno pomaga. Jestem pasjonatem neruo nauk, tego, jak pomagają nam budować obraz świata.

  • Jacek Wiśniewski – Prezes Zarządu, NEXERA.

Manager z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w zarządzaniu firmami z sektora telekomunikacji i nowoczesnych technologii.
Od momentu powstania spółki w 2017 roku, jako Prezes Zarządu, jest w NEXERZE motorem napędowym unikalnego na polską skalę projektu – wyłącznie hurtowego operatora światłowodowej sieci dostępowej. Pod jego kierownictwem NEXERA została szybko zauważona i uznana w branży w Polsce i na świecie – zyskując wiele istotnych branżowych nagród. Za aktywne przyspieszenie rozwoju sieci światłowodowej w Europie Jacek Wiśniewski otrzymał prestiżową nagrodę FTTH Individual Award.
Wcześniej przez 8 lat związany z Netią, gdzie jako CTIO odpowiadał za wdrażanie nowych technologii na sieci i w systemach IT, utrzymanie usług i sieci oraz integrację ponad 40 zakupionych spółek. W latach 2002-2008, jako Członek Zarządu oraz CTO, tworzył i rozwijał operatora telekomunikacyjnego Tele2 Polska, który swoimi działaniami rozpoczął rewolucję na rynku usług telefonicznych w Polsce.
Absolwent Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych na Politechnice Warszawskiej, ukończył studia podyplomowe z Zarządzania i Marketingu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Swoje umiejętności rozwijał także we Francuskim Instytucie Zarządzania w Warszawie na kierunkach: Nowoczesny Marketing oraz Zarządzanie HR.
Zwolennik rozwiązań outsourcingowych i organizacji zwinnych. Pragmatycznie podchodzi do rozwiązywania problemów, obserwując rynek  w poszukiwaniu najbardziej optymalnych narzędzi.