Zarządzanie pokoleniami w biznesie​.

24 września 2019,  Warszawa

WYDARZENIE PŁATNE: 200 zł brutto. Pozyskane środki przeznaczamy na działalność Inicjatywy Razem dla Różnorodności w Biznesie.

Kup bilet

Zapraszamy na kolejne wydarzenie w ramach Inicjatywy RAZEM DLA RÓŻNORODNOŚCI W BIZNESIE.

Czy wiesz, jak zarządzać czterema pokoleniami w firmie? A co zrobisz jeśli do zespołu dołączy piąte pokolenie? Dlaczego w zarządzaniu pokoleniami należy uwzględniać cztery wymiary? Skorzystaj z praktycznej wiedzy o współpracy pokoleń w organizacjach. Poznaj doświadczenia i dobre praktyki tych, którzy na co dzień pielęgnują kulturę różnorodności w swoich firmach.Dołącz do naszego spotkania.

Spotkanie będzie okazją do nawiązywania relacji i wymiany doświadczeń.

Dołącz do nas już 24 września w Dentsu Aegis Network Polska​ ul. Czerska 12, Warszawa. 

WSPÓŁORGANIZATOR SPOTKANIA:

Prelegenci

Monika Buchajska-Wróbel
PARTNER INWENTA, PREZES SIM

Ekspert branży HR, z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu procesów HR zarówno dla firm polskich, jaki i zagranicznych. W swojej dotychczasowej karierze przeprowadziła kilkaset projektów z zakresu rekrutacji executive search na najwyższe szczeble zarządzania oraz oceny pracowniczej metodą assessment/development centre. Była również zaangażowana w realizację licznych programów outplacement dla firm z różnych branż, zarówno w sektorze prywatnym, jak i państwowym. Specjalizuje się w projektach dla rynku Venture Capital. Od wielu lat aktywnie działa na rzecz aktywizacji oraz promocji polskiego rynku interim management (zarządzanie czasowe). Pomysłodawczyni, inicjatorka i współzałożycielka polskiego Stowarzyszenia Interim Managers (SIM). Jako jedna z niewielu na rynku polskim posiada bogate doświadczenie w rekrutacji i doborze managerów czasowych.

Małgorzata Tomasik
TRENER / MENTOR / KONSULTANT

Ekspert od spraw zasobów ludzkich z ponad dwudziestoletnią praktyką w tym zawodzie. Posiada szerokie doświadczenia praktyczne i sukcesy w pracy nad zachowaniem w organizacjach w tym kulturą i wdrożeniem zmian, zaangażowaniem pracowników, satysfakcją zawodową czy rozwojem. Zajmowała się także komunikacją wewnętrzną w firmach, negocjacjami ze związkami zawodowymi czy pozycjonowaniem firmy jako pracodawcy z wyboru. Jej największą pasją w zarządzaniu zasobami ludzkimi zawsze było pozyskiwanie odpowiednich talentów i kompetencji do organizacji, wspieranie ich rozwoju zawodowego, a także ich późniejszej pracy jako liderów rozwijających zespoły i organizacje w Polsce i za granicą.

Grzegorz Sobiecki
CZŁONEK ZARZĄDU STOWARZYSZENIA INTERIM MANAGERS

Specjalizuje się w kilku kierunkach.
Kierunek komercyjny- budowania wzrostu firmy wg. metodyki Błękitnego Oceanu, Łączenie firm- due diligence oraz integracji w procesie M&A.
Kierunek produkcyjny- zajmuje się obszarem poprawy efektywności według metodyki Lean Manufacturing, zarządzaniem jakością według metodyki GMP oraz restrukturyzacją.
Kierunek organizacyjny- produktem gwarantowanym jego projektów jest jednocześnie efektywność operacyjna oraz efektywność organizacyjna. Swoje umiejętności nabył poprzez 33 lat doświadczenia w pracy na stanowiskach Prezesa, Wiceprezesa, Managera, Interim Managera w przedsiębiorstwach w Polsce i za granicą, w firmach korporacyjnych, dążących do korporacji, w firmach rodzinnych. Szesnaście lat w produkcji. Osiem lat w Zarządzaniu generalnym. Dziesięć lat Interim manager.

Anna Tarnawa

Kieruje pracami Sekcji Badań i Strategii w Departamencie Analiz i Strategii Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Posiada wieloletnie doświadczenie w realizacji projektów badawczych z zakresu przedsiębiorczości i innowacyjności; współpracy z instytucjami i partnerami krajowymi w zakresie tworzenia polityki na rzecz przedsiębiorczości i innowacyjności. Posiada także doświadczenie w realizacji projektów międzynarodowych. Od 2011 r. uczestniczy w GEM jako przedstawiciel zespołu reprezentującego Polskę – PARP i Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, od 2016 r. jest liderem tego zespołu, a od 2018 r. jest Członkiem Zarządu projektu GEM. Autor, współautor i redaktor publikacji nt. stanu sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce, uwarunkowań rozwoju przedsiębiorczości, strategii działania mikroprzedsiębiorstw, przedsiębiorczości kobiet oraz finansowania działalności przedsiębiorstw. Ukończyła Szkołę Główną Handlową (kierunek Finanse i Bankowość), Staffordshire University, Wlk. Brytania (MA in Economics), studia podyplomowe z zakresu zarzadzania projektami (SGH) oraz Akademię Ewaluacji (Euroreg, UW).

Natalia Skrzypek
SOCIAL MEDIA STACK LEADER, DENTSU AEGIS NETWORK POLSKA

Związana z Dentsu Aegis Network Polska od ponad 7 lat. Rozpoczynała pracę w Grupie na stanowisku Account Managera w spółce Socializer. Kontynuowała ją jako Group Account Manager w Isobar Polska, gdzie odpowiadała za komunikację w social media klientów takich jak: Microsoft, BNP Paribas Bank czy Vistula Group. Następnie, na analogicznym stanowisku koordynowała projekty dla Grupy Cyfrowy Polsat w Vizeum. W 2017 roku awansowała na Digital Development Managera i zajęła się koordynacją obszaru social media w domu mediowym. Od 2018 roku pełni rolę Social Media Stack Leadera grupy Dentsu Aegis Network Polska. Doświadczenie zdobywała także w agencji ConTrust Communication. Członkini Grupy Roboczej IAB „E-sport i gaming”.

W codziennej pracy łączy doświadczenie z pasją – jest heavy userem nowych mediów i dyplomowanym dziennikarzem o zainteresowaniach sportowych.

Agata Kaczmarska
CHIEF PEOPLE OFFICER, DENTSU AEGIS NETWORK POLSKA

Agata Kaczmarska jest ekspertem w zarządzaniu zasobami ludzkimi, posiadającym wieloletnie doświadczenie w realizacji projektów dla polskich i międzynarodowych organizacji z zakresu strategii HR, w tym wdrażania zmian, reorganizacji działów HR, rozwoju pracowników o wysokim potencjale oraz transformacji przywództwa na najwyższych szczeblach organizacji. W Dentsu Aegis Network Polska od października 2011 roku. Jako Chief People Officer grupy odpowiada za całokształt procesów zarządzania zasobami ludzkimi oraz wsparcie strategiczne w rozwoju organizacji. Jako członek Global Transformation Team bierze udział w projekcie wdrożenia globalnie nowego modelu HR.  Z branżą HR jest związana od prawie dwudziestu lat. W latach 2008 – 2011 pracowała jako Consulting Director w Hay Group, międzynarodowej firmie specjalizującej się w doradztwie personalnym. Odpowiadała między innymi za współpracę z czołowymi klientami firmy, wspierając ich w procesach zarządzania zmianami i rozwoju organizacji. Wcześniej, przez trzy lata, jako Supervisor w Cap Gemini Ernst & Young zajmowała się obszarem HR oraz projektami w ramach rozwoju strategii i restrukturyzacji. Wykładowca z obszaru HR i przywództwa na  wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, w ramach projektów edukacyjnych realizowanych w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Członek Polskiego Stowarzyszenia HR oraz stowarzyszenia Human Explorers. Od ponad roku mentorka w ramach programu Technologia w Spódnicy.   

Sławomir Stępniewski
CHIEF EXECUTIVE OFFICER, DENTSU AEGIS NETWORK POLSKA

Uhonorowany wieloma nagrodami branżowymi, w tym tytułem ‘’Reformator Roku’’ przyznawanym przez redakcję magazynu “Media i Marketing Polska” (za rok 2012) oraz „AdMan 5-lecia” (2017) magazynu „Press”. 

W 1996 roku Stępniewski powołał do życia Hypermedia – jedną z pierwszych polskich agencji interaktywnych w Polsce. 9 lat później stała się ona częścią globalnej sieci Isobar, należącej do Aegis Media. W 2011 roku został mianowany na CEO grupy Aegis Media w Polsce, która w 2012 roku weszła w skład japońskiej grupy DENTSU. W skład Dentsu Aegis Network Polska wchodzą dziś domy mediowe Carat i Vizeum, agencje Isobar Polska, Hypermedia, Posterscope Polska, iProspect, Amnet, StoryLab, Red 8 Advertising, Red 8 Events, Unlimited, Propeller Film. W Grupie Dentsu Aegis Network pracuje dziś blisko 800 specjalistów z obszaru mediów, kreacji, strategii, technologii, produkcji telewizyjnej i obszaru DATA Science.

Program spotkania

15:00 – 15:10Powitanie
15:10 - 15:30Piotr Burkiewicz, Centrum Zdrowia i Psychoterapii


Temperament jako czynnik ryzyka. Jak wrażliwość emocjonalna wpływa na rodzaj przeżywanych trudności w okresie pandemii i pracy zdalnej? Jak wspierać osoby o podwyższonej wrażliwości?
- Wyjaśnienie specyfiki funkcjonowania osób o podwyższonej wrażliwości / reaktywności. Styl pracy, preferowana aktywność. Reaktywność jako czynnik wpływający na jakość funkcjonowania zawodowego osoby w okresie pracy zdalnej.
- Stres zawodowy w ujęciu modelu Roberta Karaska. Warunki potrzebne do obniżania obciążenia stresem w pracy. Przykłady strategii interwencji.
- Znaczenie wsparcia psychospołecznego w miejscu pracy. Rodzaje wsparcia. Przykłady dobrych praktyk.

15:30 – 15:45Jagoda Smoleńska, , Konsultant w Inwenta

Potraktuj stres na sportowo

Powszechnie panuje przeświadczenie, że nikt nie lubi się stresować. Że jest to coś nieprzyjemnego. Że utrudnia funkcjonowanie. Że może mieć negatywne skutki dla naszego zdrowia, zarówno psychicznego, jak i fizycznego. Jest jednak pewna grupa, która traktuje stres w inny sposób. Sportowcy wiedzą, że bez niego nie będą osiągać najwyższego poziomu efektywności oraz najlepszych wyników. Podczas wystąpienia dowiesz się:
- Dlaczego sportowcy nie mogą pozwolić sobie na "niestresowanie"?
- Dlaczego sposób patrzenia na stres ma znaczenie?
- Jak pomóc sobie w stresujących sytuacjach?
- Dlaczego osoby lubiące stres żyją dłużej?
15:45 – 16:15Panel dyskusyjny Medicover

Jak budować odporność w firmach?
16:15 – 16:45Monika Toroszewska ,Kierownik ds. Projektów HR w Carlsberg Polska Sp. z o.o.
Małgorzata Wencław-Kosińska, Learning & Development Manager Carlsberg Polska

Zdrowa Równowaga w Carlsberg Polska
Rok 2020 to czas, w którym działy HR stanęły przed wieloma wyzwaniami. Lockdown, pandemia, niepewność i niepokój wpłynęły na wielu z nas. W jaki sposób dbaliśmy o bezpieczeństwo i zdrowie pracowników w Carlsberg Polska? Jak wspieraliśmy nasz rozwój mentalny i dlaczego jest on dla nas cały czas priorytetem? Dlaczego postawiliśmy na Zdrową Równowagę? Pomysły rodzą się każdego dnia, a przyświeca im nasza misja "Warzymy dla lepszego dziś i jutra", która dla nas oznacza "Szkolimy dla lepszego dziś i jutra". O tym, jak to robimy w Carlsberg, opowiemy podczas wydarzenia Inicjatywy Razem dla Różnorodności "Zdrowie w czasach pandemii. Budowanie kultury odporności w zespołach".
16:45 – 17:15Matt Domogała, Edutainer, Keynote Speaker, szkoleniowiec, mentor, biznesmen Energiczniej.pl


Buduj odporność przez zaangażowanie
- Jak świadomie budować odporność własną?
- Jak angażować członków zespołu w kształtowanie odpornej organizacji?
- Jak tworzyć kulturę odporności, odwagi i zaangażowania?
17:15 – 17:40Konrad Maj, Centrum HumanTech, Uniwersytet SWPS


Jak współczesny człowiek ma poradzić sobie w świecie wielu zadań i małej ilości czasu?

Coraz więcej ludzi uprawia tzw. multitasking. Większość ludzi jest przekonana, że potrafi wykonywać kilka czynności równolegle. Lubimy to, bo tworzy iluzje wysokiej wydajności, jest również elementem naszej autoprezentacji. Niestety, jednak nie jesteśmy przystosowani do sytuacji dynamicznego przełączania się między zadaniami. To zjawisko podobne do sytuacji, w której odpalamy wiele programów na komputerze i wszystko zaczyna chodzić wolniej, a nawet zawiesza się. Spadek efektywności wykonania zadań dochodzi nawet do 40%. Ciągła wielozadaniowość może powodować trwałe zmiany w mózgu - może obniżać naszą zdolność empatii i kontroli emocjonalnej. Wykazano również, że może negatywnie wpłynąć na funkcjonowanie poznawcze - pogorszyć wyniki w testach IQ, obniżyć kreatywność, zakłócić procesy pamięciowe, a ponadto podnieść stres i dekoncentrację. Jakkolwiek ludzie młodzi mogą do pewnego stopnia wytrenować się w wielozadaniowości, istnieją również sposoby tworzenia nawyku koncentracji na jednym zadaniu w jednym czasie.
17:40 – 17:45Podsumowanie spotkania

9:30 – 10:00

10:00 -10:10

10:10 – 10:30

10:30 – 11:00

11:00 – 11:20

11:20 – 11:30

11:30 – 12:30

12:30 – 13:15

Sesja warsztatowa:

13:15 – 14:15

14:15 – 15:15

Rejestracja uczestników, networking

Otwarcie spotkania
Bożena Leśniewska, Wiceprezes Zarządu ds. Rynku Biznesowego, Orange Polska SA
Jerzy Kalinowski, Doradca Zarządu KPMG

Razem dla Różnorodności – Dlaczego warto wdrażać różnorodność w firmach?
Monika Buchajska-Wróbel, Prezes Stowarzyszenia Interim Managers

Różnorodność – nasza droga.
Sylwia Bogucka, Dyrektor Planowania Biznesowego i Zarządzania Wartością, Orange Polska SA
Prezentacja główna, Gospodarz spotkania

Jak Interim Manager wspiera rozwój firmy IT. Case study
Paweł Chyl, Prezes, Monogo Sp. z o.o.
Elżbieta  Mądra, Interim Manager, Członek Zarządu, Stowarzyszenie Interim Managers

Przerwa kawowa

Panel Dyskusyjny: Różnorodność przynosi innowacyjność.
Dlaczego tak rzadko korzystamy z tej sprawdzonej prawdy?

paneliści:
Joanna Mosiej-Sitek, Redaktorka Naczelna “Wysokich Obcasów Praca”, zastępca wydawcy Gazety Wyborczej;
Mariusz Witek, Dyrektor Generalny DAFA Polska;
Bianka Siwińska, Dyrektor Zarządzająca, Fundacja Edukacyjna Perspektywy

moderator: Monika Dawid-Sawicka – ekspertka rynku pracy

Czerpanie z różnorodności wydaje się prostą metodą. Dzięki spojrzeniu kogoś
zupełnie innego niż my zyskujemy inną perspektywę, a często też niedostępne dla
nas rozwiązanie! Jednak korzystanie z różnorodności wymaga świadomości.
Ciekawość tego, jak inni rozwiązaliby dokładnie ten sam problem, jest rozwojowa
sama w sobie, ale wymaga pewnej pokory i wiary, że (również) ktoś inny może
wnieść do rozwiązania realną wartość.

Jak korzystać z różnorodności i potencjału, który przynosi? Co jest najtrudniejsze w
budowaniu firm i zespołów korzystających z różnorodności? Z jakich doświadczeń
warto skorzystać? Zapraszamy do dyskusji.

Przerwa na lunch

Budowanie efektywnych zespołów w oparciu o różnorodności. Jak radzić sobie z ograniczeniami, które są w nas. Jak tworzyć najlepsze synergie w zespole.
Prowadzenie:
Przemysław Świercz, Kapitan Reprezentacji Polski w piłce nożnej Amp Futbolu, zawodnik Husarii Kraków oraz trener mentalny.
Katarzyna Olczak

Motywacja lidera. Budowanie mistrzowskich zespołów w sporcie.
Przemysław Świercz, Kapitan Reprezentacji Polski w piłce nożnej Amp Futbolu, zawodnik Husarii Kraków oraz trener mentalny.

Jak motywować i angażować najzdolniejsze talenty i pozostałych tak, aby zespół działał sprawnie, a ludzie mieli poczucie sprawczości i wpływu?
Katarzyna Olczak, Head of HR, GBS EMEA, Bain & Company

Gdzie i kiedy?

Data i godzina
24 września 2019
Godzina 09.00-16.00

Miejsce spotkania
Dentsu Aegis Network Polska
ul. Czerska 12
Warszawa

Zgłoś udział

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny za potwierdzeniem organizatora. Aby dołączyć do naszego spotkania, należy przesłać swoje zgłoszenie poprzez formularz rejestracyjny.

Zgłoś udział
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from - Youtube
Vimeo
Consent to display content from - Vimeo
Google Maps
Consent to display content from - Google