Zarządzanie pokoleniami w biznesie​.

24 września 2019,  Warszawa

WYDARZENIE PŁATNE: 200 zł brutto. Pozyskane środki przeznaczamy na działalność Inicjatywy Razem dla Różnorodności w Biznesie.

Kup bilet

Zapraszamy na kolejne wydarzenie w ramach Inicjatywy RAZEM DLA RÓŻNORODNOŚCI W BIZNESIE.

Czy wiesz, jak zarządzać czterema pokoleniami w firmie? A co zrobisz jeśli do zespołu dołączy piąte pokolenie? Dlaczego w zarządzaniu pokoleniami należy uwzględniać cztery wymiary? Skorzystaj z praktycznej wiedzy o współpracy pokoleń w organizacjach. Poznaj doświadczenia i dobre praktyki tych, którzy na co dzień pielęgnują kulturę różnorodności w swoich firmach.Dołącz do naszego spotkania.

Spotkanie będzie okazją do nawiązywania relacji i wymiany doświadczeń.

Dołącz do nas już 24 września w Dentsu Aegis Network Polska​ ul. Czerska 12, Warszawa. 

WSPÓŁORGANIZATOR SPOTKANIA:

Prelegenci

Monika Buchajska-Wróbel
PARTNER INWENTA, PREZES SIM

Ekspert branży HR, z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu procesów HR zarówno dla firm polskich, jaki i zagranicznych. W swojej dotychczasowej karierze przeprowadziła kilkaset projektów z zakresu rekrutacji executive search na najwyższe szczeble zarządzania oraz oceny pracowniczej metodą assessment/development centre. Była również zaangażowana w realizację licznych programów outplacement dla firm z różnych branż, zarówno w sektorze prywatnym, jak i państwowym. Specjalizuje się w projektach dla rynku Venture Capital. Od wielu lat aktywnie działa na rzecz aktywizacji oraz promocji polskiego rynku interim management (zarządzanie czasowe). Pomysłodawczyni, inicjatorka i współzałożycielka polskiego Stowarzyszenia Interim Managers (SIM). Jako jedna z niewielu na rynku polskim posiada bogate doświadczenie w rekrutacji i doborze managerów czasowych.

Małgorzata Tomasik
TRENER / MENTOR / KONSULTANT

Ekspert od spraw zasobów ludzkich z ponad dwudziestoletnią praktyką w tym zawodzie. Posiada szerokie doświadczenia praktyczne i sukcesy w pracy nad zachowaniem w organizacjach w tym kulturą i wdrożeniem zmian, zaangażowaniem pracowników, satysfakcją zawodową czy rozwojem. Zajmowała się także komunikacją wewnętrzną w firmach, negocjacjami ze związkami zawodowymi czy pozycjonowaniem firmy jako pracodawcy z wyboru. Jej największą pasją w zarządzaniu zasobami ludzkimi zawsze było pozyskiwanie odpowiednich talentów i kompetencji do organizacji, wspieranie ich rozwoju zawodowego, a także ich późniejszej pracy jako liderów rozwijających zespoły i organizacje w Polsce i za granicą.

Grzegorz Sobiecki
CZŁONEK ZARZĄDU STOWARZYSZENIA INTERIM MANAGERS

Specjalizuje się w kilku kierunkach.
Kierunek komercyjny- budowania wzrostu firmy wg. metodyki Błękitnego Oceanu, Łączenie firm- due diligence oraz integracji w procesie M&A.
Kierunek produkcyjny- zajmuje się obszarem poprawy efektywności według metodyki Lean Manufacturing, zarządzaniem jakością według metodyki GMP oraz restrukturyzacją.
Kierunek organizacyjny- produktem gwarantowanym jego projektów jest jednocześnie efektywność operacyjna oraz efektywność organizacyjna. Swoje umiejętności nabył poprzez 33 lat doświadczenia w pracy na stanowiskach Prezesa, Wiceprezesa, Managera, Interim Managera w przedsiębiorstwach w Polsce i za granicą, w firmach korporacyjnych, dążących do korporacji, w firmach rodzinnych. Szesnaście lat w produkcji. Osiem lat w Zarządzaniu generalnym. Dziesięć lat Interim manager.

Anna Tarnawa

Kieruje pracami Sekcji Badań i Strategii w Departamencie Analiz i Strategii Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Posiada wieloletnie doświadczenie w realizacji projektów badawczych z zakresu przedsiębiorczości i innowacyjności; współpracy z instytucjami i partnerami krajowymi w zakresie tworzenia polityki na rzecz przedsiębiorczości i innowacyjności. Posiada także doświadczenie w realizacji projektów międzynarodowych. Od 2011 r. uczestniczy w GEM jako przedstawiciel zespołu reprezentującego Polskę – PARP i Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, od 2016 r. jest liderem tego zespołu, a od 2018 r. jest Członkiem Zarządu projektu GEM. Autor, współautor i redaktor publikacji nt. stanu sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce, uwarunkowań rozwoju przedsiębiorczości, strategii działania mikroprzedsiębiorstw, przedsiębiorczości kobiet oraz finansowania działalności przedsiębiorstw. Ukończyła Szkołę Główną Handlową (kierunek Finanse i Bankowość), Staffordshire University, Wlk. Brytania (MA in Economics), studia podyplomowe z zakresu zarzadzania projektami (SGH) oraz Akademię Ewaluacji (Euroreg, UW).

Natalia Skrzypek
SOCIAL MEDIA STACK LEADER, DENTSU AEGIS NETWORK POLSKA

Związana z Dentsu Aegis Network Polska od ponad 7 lat. Rozpoczynała pracę w Grupie na stanowisku Account Managera w spółce Socializer. Kontynuowała ją jako Group Account Manager w Isobar Polska, gdzie odpowiadała za komunikację w social media klientów takich jak: Microsoft, BNP Paribas Bank czy Vistula Group. Następnie, na analogicznym stanowisku koordynowała projekty dla Grupy Cyfrowy Polsat w Vizeum. W 2017 roku awansowała na Digital Development Managera i zajęła się koordynacją obszaru social media w domu mediowym. Od 2018 roku pełni rolę Social Media Stack Leadera grupy Dentsu Aegis Network Polska. Doświadczenie zdobywała także w agencji ConTrust Communication. Członkini Grupy Roboczej IAB „E-sport i gaming”.

W codziennej pracy łączy doświadczenie z pasją – jest heavy userem nowych mediów i dyplomowanym dziennikarzem o zainteresowaniach sportowych.

Agata Kaczmarska
CHIEF PEOPLE OFFICER, DENTSU AEGIS NETWORK POLSKA

Agata Kaczmarska jest ekspertem w zarządzaniu zasobami ludzkimi, posiadającym wieloletnie doświadczenie w realizacji projektów dla polskich i międzynarodowych organizacji z zakresu strategii HR, w tym wdrażania zmian, reorganizacji działów HR, rozwoju pracowników o wysokim potencjale oraz transformacji przywództwa na najwyższych szczeblach organizacji. W Dentsu Aegis Network Polska od października 2011 roku. Jako Chief People Officer grupy odpowiada za całokształt procesów zarządzania zasobami ludzkimi oraz wsparcie strategiczne w rozwoju organizacji. Jako członek Global Transformation Team bierze udział w projekcie wdrożenia globalnie nowego modelu HR.  Z branżą HR jest związana od prawie dwudziestu lat. W latach 2008 – 2011 pracowała jako Consulting Director w Hay Group, międzynarodowej firmie specjalizującej się w doradztwie personalnym. Odpowiadała między innymi za współpracę z czołowymi klientami firmy, wspierając ich w procesach zarządzania zmianami i rozwoju organizacji. Wcześniej, przez trzy lata, jako Supervisor w Cap Gemini Ernst & Young zajmowała się obszarem HR oraz projektami w ramach rozwoju strategii i restrukturyzacji. Wykładowca z obszaru HR i przywództwa na  wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, w ramach projektów edukacyjnych realizowanych w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Członek Polskiego Stowarzyszenia HR oraz stowarzyszenia Human Explorers. Od ponad roku mentorka w ramach programu Technologia w Spódnicy.   

Sławomir Stępniewski
CHIEF EXECUTIVE OFFICER, DENTSU AEGIS NETWORK POLSKA

Uhonorowany wieloma nagrodami branżowymi, w tym tytułem ‘’Reformator Roku’’ przyznawanym przez redakcję magazynu “Media i Marketing Polska” (za rok 2012) oraz „AdMan 5-lecia” (2017) magazynu „Press”. 

W 1996 roku Stępniewski powołał do życia Hypermedia – jedną z pierwszych polskich agencji interaktywnych w Polsce. 9 lat później stała się ona częścią globalnej sieci Isobar, należącej do Aegis Media. W 2011 roku został mianowany na CEO grupy Aegis Media w Polsce, która w 2012 roku weszła w skład japońskiej grupy DENTSU. W skład Dentsu Aegis Network Polska wchodzą dziś domy mediowe Carat i Vizeum, agencje Isobar Polska, Hypermedia, Posterscope Polska, iProspect, Amnet, StoryLab, Red 8 Advertising, Red 8 Events, Unlimited, Propeller Film. W Grupie Dentsu Aegis Network pracuje dziś blisko 800 specjalistów z obszaru mediów, kreacji, strategii, technologii, produkcji telewizyjnej i obszaru DATA Science.

Program spotkania

[table id=4 /]

9:30 – 10:00

10:00 -10:10

10:10 – 10:30

10:30 – 11:00

11:00 – 11:20

11:20 – 11:30

11:30 – 12:30

12:30 – 13:15

Sesja warsztatowa:

13:15 – 14:15

14:15 – 15:15

Rejestracja uczestników, networking

Otwarcie spotkania
Bożena Leśniewska, Wiceprezes Zarządu ds. Rynku Biznesowego, Orange Polska SA
Jerzy Kalinowski, Doradca Zarządu KPMG

Razem dla Różnorodności – Dlaczego warto wdrażać różnorodność w firmach?
Monika Buchajska-Wróbel, Prezes Stowarzyszenia Interim Managers

Różnorodność – nasza droga.
Sylwia Bogucka, Dyrektor Planowania Biznesowego i Zarządzania Wartością, Orange Polska SA
Prezentacja główna, Gospodarz spotkania

Jak Interim Manager wspiera rozwój firmy IT. Case study
Paweł Chyl, Prezes, Monogo Sp. z o.o.
Elżbieta  Mądra, Interim Manager, Członek Zarządu, Stowarzyszenie Interim Managers

Przerwa kawowa

Panel Dyskusyjny: Różnorodność przynosi innowacyjność.
Dlaczego tak rzadko korzystamy z tej sprawdzonej prawdy?

paneliści:
Joanna Mosiej-Sitek, Redaktorka Naczelna “Wysokich Obcasów Praca”, zastępca wydawcy Gazety Wyborczej;
Mariusz Witek, Dyrektor Generalny DAFA Polska;
Bianka Siwińska, Dyrektor Zarządzająca, Fundacja Edukacyjna Perspektywy

moderator: Monika Dawid-Sawicka – ekspertka rynku pracy

Czerpanie z różnorodności wydaje się prostą metodą. Dzięki spojrzeniu kogoś
zupełnie innego niż my zyskujemy inną perspektywę, a często też niedostępne dla
nas rozwiązanie! Jednak korzystanie z różnorodności wymaga świadomości.
Ciekawość tego, jak inni rozwiązaliby dokładnie ten sam problem, jest rozwojowa
sama w sobie, ale wymaga pewnej pokory i wiary, że (również) ktoś inny może
wnieść do rozwiązania realną wartość.

Jak korzystać z różnorodności i potencjału, który przynosi? Co jest najtrudniejsze w
budowaniu firm i zespołów korzystających z różnorodności? Z jakich doświadczeń
warto skorzystać? Zapraszamy do dyskusji.

Przerwa na lunch

Budowanie efektywnych zespołów w oparciu o różnorodności. Jak radzić sobie z ograniczeniami, które są w nas. Jak tworzyć najlepsze synergie w zespole.
Prowadzenie:
Przemysław Świercz, Kapitan Reprezentacji Polski w piłce nożnej Amp Futbolu, zawodnik Husarii Kraków oraz trener mentalny.
Katarzyna Olczak

Motywacja lidera. Budowanie mistrzowskich zespołów w sporcie.
Przemysław Świercz, Kapitan Reprezentacji Polski w piłce nożnej Amp Futbolu, zawodnik Husarii Kraków oraz trener mentalny.

Jak motywować i angażować najzdolniejsze talenty i pozostałych tak, aby zespół działał sprawnie, a ludzie mieli poczucie sprawczości i wpływu?
Katarzyna Olczak, Head of HR, GBS EMEA, Bain & Company

Gdzie i kiedy?

Data i godzina
24 września 2019
Godzina 09.00-16.00

Miejsce spotkania
Dentsu Aegis Network Polska
ul. Czerska 12
Warszawa

Zgłoś udział

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny za potwierdzeniem organizatora. Aby dołączyć do naszego spotkania, należy przesłać swoje zgłoszenie poprzez formularz rejestracyjny.

Zgłoś udział